Hidromotor gosenic Yanmar VIO30 VIO35 MAG-18VP-350F za mini bager Yanmar

Če se odločite za nakup opreme po nizki ceni, se prepričajte, da ste komunicirati z resničnim prodajalcem. Izvedite čim več informacij o lastniku opreme. Eden od načinov goljufanja se je predstavljati za resnično podjetje. V primeru suma o tem obvestite nas za dodatno kontrolo preko obrazca za povratne informacije.
Preden se odločite za nakup natančno preglejte več prodajnih ponudb, da boste razumeli povprečno ceno izbrane opreme. Če je cena ponudbe, ki vam je všeč, veliko nižja od podobnih ponudb, pomislite na to. Pomembna razlika v ceni lahko kaže na skrite napake ali pa na poskus prodajalca na goljufivo ravnanje.
Ne kupujte izdelkov, katerih cena je preveč drugačna od povprečne cene za podobno opremo.
Ne dajajte soglasja za dvomljive obljube in predplačane izdelke. V primeru dvoma se nikar ne bojte pojasniti podrobnosti, zahtevajte dodatne fotografije in dokumente za opremo, preverite pristnost dokumentov in postavite vprašanja.
Gre za najpogostejšo vrsto goljufije. Nepošteni prodajalci lahko zahtevajo določen znesek - predplačilo - torej "rezervacijo" vaše pravice do nakupa opreme. Tako goljufi lahko zberejo veliko količino denarja in izginejo, mi pa ne moremo več stopiti z njimi v stik.
- Prenos predplačila na kartico
- Ne opravite predplačila brez dokumentov, ki potrjujejo postopek prenosa denarja, če prodajalec v sporočilu izraža dvom.
- Prenos na račun "skrbnika" (agenta)
- Takšna zahteva bi morala biti zaskrbljujoča, verjetno komunicirate z goljufi.
- Prenos na račun podjetja s podobnim imenom
- Bodite previdni. Goljufi se lahko prikrijejo kot znane družbe, saj opravijo manjše spremembe imena. Ne prenesite sredstev, če je ime podjetja sumljivo.
- Zamenjava lastnih podatkov na računu resničnega podjetja
- Pred prenosom poskrbite, da so navedeni podatki pravilni in da se nanašajo točno na določeno podjetje.
Kontaktirajte prodajalca

KYB original Crawler Excavators MAG-18VP-350F VIO30 VIO35 travel motor Assembly
The excavatortravel motor assembly is a critical component of the machine’s chassis system, responsible for supporting the entire weight and providing mobility. It typically consists of tracks, sprockets, idlers, rollers (carrier and track), and travel motors. The design of the undercarriage directly impacts the excavator’s stability, traction, and operational efficiency. A high-quality undercarriage ensures smooth movement across rough terrain, minimizes slippage and wear, and offers excellent durability for demanding applications in mining, construction, and agriculture.
Think of undercarriage maintenance like changing the oil in your car – essential preventative care. Neglect leads to expensive problems. Daily, operators should visually inspect tracks for cuts, broken links, or excessive wear on the guide lugs. Look for loose track tension – tracks should sag slightly (check your manual for specs), but not slap against rollers. Listen for unusual squeaks or grinding noises while moving, which could signal dry or failing bearings. Weekly, clean out packed mud, rocks, and debris from inside the track frame and around rollers/sprockets. This material acts like sandpaper, accelerating wear. Check for leaks from the track motors or final drives. Track tension needs regular checking and adjustment; too loose causes derailment risk and excessive wear, too tight puts massive strain on components. Lubrication is critical for sealed track systems; ensure the lubricant reservoir is full. Periodically, measure wear on pins, bushings, rollers, and sprocket teeth. Keeping detailed records helps predict when replacements will be needed. Operators play a vital role by avoiding practices that stress the undercarriage unnecessarily, like spinning tracks on concrete or making sharp turns at high speed. Consistent, simple maintenance dramatically extends undercarriage life and saves big money.